wtorek, 13 listopada 2012

Kilka słów na początek...


Witam wszystkich serdecznie na moim bloggerze. Mam na imię Ania. Jestem 25-letnią panią domu, na której spoczywa obowiązek dbania o życiowego partnera, psa labradora i 80m mieszkanie (jest to poddasze, więc w rzeczywistości powierzchnia użytkowa to około 50m).


W zeszłym roku skończyłam studia, w tym roku technikum uzupełniające, ale niewiele to dało - kryzys dał we znaki. Parę miesięcy temu straciłam pracę na etacie (umowa zastępstwo), na własną działalność gospodarczą też nie najlepszy czas, więc pozostała rejestracja w Urzędzie Pracy i cierpliwość w poszukiwaniu pracy. Mam wrażenie, że obecnie znalezienie dobrej posady, za godziwe pieniądze, z umową o pracę - graniczy z cudem. A jeszcze 5 lat temu etaty były na wyciągnięcie ręki i śmiało mogłam negocjować warunki z pracodawcą...

Cóż, nie ma się co żalić, trzeba sobie radzić w trudnych czasach. Póki co, nie mogę wesprzeć finansowo mojej rodziny, a że zajmuję się domowym budżetem, tj. zakupami, sprzątaniem, praniem, gotowaniem itd., to postanowiłam wspierać ją tak jak tylko mogę, czyli poprzez kreatywne oszczędzanie.

Użyłam słowa kreatywne zamiast restrykcyjne, ponieważ nie zależy mi na kupowaniu najtańszych produktów niskiej jakości czy rezygnowaniu z jakichkolwiek przyjemności, ale na umiejętnej selekcji produktów i usług, tak by nasze zdrowie nie podupadło, a życie wciąż cieszyło.

To będzie też tematem mojego bloga. Ciekawe przepisy kulinarne o niskim budżecie, sposoby na oszczędności w domowym zaciszu, pomysły na tańsze (ale nie gorsze!) wycieczki, rozrywki, zakupy, i o wszystkim innym, czego Kryzysowa Pani Domu - po prostu kobieta - odmówić sobie nie może! 

Zapraszam do lektury i komentowania! 
Mile widziane są również pytania i wszelkie sugestie co do tematyki poruszanej na blogu.

Do "zobaczenia" wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...